Ford EcoSport 1.0 EcoBoost Titanium

- 14 februari 2016

Zoals het had moeten zijn

Als je een kijkje in de keuken neemt van een gemiddelde autoproducent, dan is er een gemiddelde houdbaarheid van een model te zien. Eerst wordt een model getoond aan het grote publiek en een jaar of vier na dat moment is het tijd voor een facelift. Nog eens dezelfde periode na de opfrisbeurt maakt in de meeste gevallen een opvolger zich bekend. In juni 2014 reden wij voor het eerst met de Ford EcoSport. Niet pas in 2018, maar vorig jaar werd de compacte SUV al bijgepunt.

125 pk
170 Nm
180 km/h
12,7 s
6,7 (5.3) l/100km
125 g/km
D
22%
€ 19.995
€ 24.965
€ 458 / maand
€ 137 - € 156 / kwartaal
  • Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 GT-Line

  • Honda HR-V 1.5 Executive

  • SsangYong Tivoli 1.6l 2WD Sapphire

  • Mazda CX-3 SKYACTIV-G 120 GT-M

  • Suzuki Vitara 1.6 High Executive

  • Fiat 500X 1.4 Turbo MultiAir 16v 140 Lounge

  • Nissan Juke DIG-T 115 Tekna

  • Renault Captur 90 dCi Dynamique

  • Opel Mokka 1.6 Cosmo

  • 2014 - Ford EcoSport 1.0 Ecoboost Titanium