Nissan Pulsar DIG-T 115 Connect Edition

Pawel Piotrowski - 22 september 2014

Voor de doorsnee Nederlander

De Nissan Pulsar is misschien wel de meest onverwachte primeur van dit jaar. Bij zijn nieuwe poging om de Europese markt te veroveren zou de Nissan weleens pijnlijke stoten aan de concurrentie uit kunnen delen. De Pulsar heeft namelijk alles in huis om tot een klein Nederlands succes uit te groeien. Hij is buitengewoon ruim, voorzien van moderne zuinige motoren en herbergt diverse technologische snufjes waar andere merken weinig tegenover kunnen zetten. Daarbij oogt de Nissan ook nog eens prettig terughoudend en liggen de prijzen op een sympathiek niveau. Je zou bijna denken dat de Nissan Pulsar niet met het oog op Europa, maar voor de gemiddelde Nederlander is ontworpen. Wanneer je op zoek bent naar een doorsnee Nederlandse auto, moet je dus zeker eens op de koffie bij de lokale Nissan dealer gaan.

  • Ruimteaanbod en overzicht
  • Comfortabel afgesteld onderstel
  • Sympathiek geprijsd en goed uitgerust
  • Trekkracht 1.2 DIG-T valt onderin tegen
  • Navigatiescherm had groter gemogen
  • Geen leeslampjes en zijairbags achterin
115 pk
190 Nm
190 km/h
10,7 s
onb (5) l/100km
117 g/km
C
22%
€ 19.290
€ 23.390
€ 429 / maand
€ 158 - € 180 / kwartaal
  • Fiat Tipo 1.4 T-Jet 120 Business

  • Hyundai i30 1.6 GDI i-Catcher

  • Toyota Auris 1.2T Aspiration

  • Mazda 3 1.6 CiTD Business

  • Seat Toledo 1.6 TDI Businessline High

  • Kia cee'd 1.0 T-GDI GT-Line

  • Ford Focus 1.0 EcoBoost

  • Skoda Rapid 1.2 TSI Elegance Businessline

  • Peugeot 308 1.6 e-HDi Active