Peugeot 508 SW 2.0 HDiF-140 Allure

Harold Rolloos - 10 mei 2011

Behouden vaart

Dat Peugeot de laatste tijd ontzettend goed bezig is zal niemand zijn ontgaan. Na de succesvolle introducties van de 3008, de 5008 en natuurlijk de RCZ is het nu tijd voor de opvolger van de 407. Met de nieuwe 508 kiest het Franse merk voor een meer behouden koers in vergelijking met zijn voorganger met die kenmerkende grote grille. Is het nieuwe vlaggenschip van Peugeot klaar voor de strijd met leasekanonnen als de Ford Mondeo, Volkswagen Passat en Opel Insignia?

140 pk
320 Nm
210 km/h
9,8 s
6,4 (5) l/100km
130 g/km
D
22%
€ 27.325
€ 43.265
€ 793 / maand
€ 392 - € 421 / kwartaal
  • Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI Cosmo

  • Subaru Legacy Touring Wagon 2.0D Luxury AWD

  • Fiat Croma 1.9 MultiJet Corporate Premium

  • Renault Laguna Estate 2.0 Turbo GT

  • Toyota Avensis Wagon 2.0 CVT Executive Business

  • Honda Accord Tourer 2.2 i-DTEC 180 Type S

  • Volvo V50 DRIVe 1.6D Start and Stop Momentum Edition II

  • Skoda Superb Combi 1.8 TSI DSG Elegance

  • Volkswagen Passat Variant 1.6 TDI Comfortline

  • 2021 - Peugeot 508 Peugeot Sport Engineered

  • 2020 - Peugeot 508 SW HYbrid 225 e-EAT8 Blue Lease Allure

  • 2018 - Peugeot 508 SW BlueHDi 130 S&S EAT8 Allure

  • 2018 - Peugeot 508 Berline PureTech 225 S&S EAT8 GT

  • 2015 - Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDi 180 GT

  • 2012 - Peugeot 508 SW RXH HYbrid4

  • 2012 - Peugeot 508 1.6 e-HDi Active