Alfa Romeo Giulietta 1.4 Turbo MultiAir Distinctive

- 12 juni 2010

Ingepakt

Weinig glasoppervlak, een lage dak- en hoge taillelijn en overwegend donker kleurgebruik bezorgen je bij het plaatsnemen in de Giulietta een ingepakt gevoel. Vrij stevige stoelen, een lekker dik stuurwiel en een goed in de hand liggende pookknop brengen je daardoor gelijk in een sportieve stemming. Ondanks het vrij donkere interieur (rode of beige bekleding behoort eveneens tot de mogelijkheden) gaat het er in de Giulietta allerminst saai aan toe. De Italianen hebben zich weer flink uitgeleefd en van het interieur een fraai geheel weten te maken. Het afwerkingsniveau staat - zeker voor een Italiaan - op een zeer hoog niveau, al kan de Giulietta op dit gebied nog niet helemaal tippen aan de verfijning van de A3 en de Golf. Ergonomisch is er verder niets mis met het dashboard: alle functies zijn eenvoudig gegroepeerd en laten zich intuïtief bedienen.

170 pk
250 Nm
218 km/h
7,8 s
onb (5.8) l/100km
134 g/km
D
22%
€ 23.950
€ 30.544
€ 560 / maand
€ 158 - € 180 / kwartaal
  • Skoda Octavia 2.0 TDI Ambition Business Line

  • Citroën C4 2.0 HDi Exclusive

  • Subaru Impreza XV 2.0R AWD

  • Lancia Delta 1.6 16V MultiJet Argento

  • Ford Focus 1.6 EcoBoost Titanium

  • Citroën C4 Berline 1.6 THP Exclusive

  • 2016 - Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDm TCT Super

  • 2013 - Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDm Limited Edition Sport

  • 2011 - Alfa Romeo Giulietta QV 1.750 TBi