Mercedes-Benz eVito 41 kWh Launch Edition

- 10 juli 2019

Slim gebruiken

Wie verwacht binnenboord wel verschillen te zien met de 'normale' variant komt bedrogen uit. De stoelen, spiegels, bekleding, het stuur en de klokken achter het stuur; allemaal zijn ze identiek. En waarom ook niet? De materialen zijn allemaal beproefd vanuit de eerdere edities en werken goed en prettig. Wat wil je als gebruiker nog meer? Tussen de klokken vinden we een klein scherm dat exact aangeeft hoeveel kilometer er nog gereden kan worden met de eVito. Als chauffeur heb je zelf een grote rol in de grootte van het actieradius. Dit kan je beïnvloeden door in de zomer bijvoorbeeld je airco niet op 'standje vrieskast' te zetten en door in de winter bewust met je energie om te gaan. Energie sparen kan op iedere mogelijke manier; zo heb je de luxe van een pre-heat en cool functie van de auto. Op die manier kan de auto, als hij aan zijn laadpaal staat, alvast worden voorverwarmd of juist worden afgekoeld. Dit is op afstand te regelen met een applicatie op je telefoon. Je kan dus altijd in een voorverwarmde of afgekoelde bus stappen. Omdat de auto tijdens dit warmen en koelen nog aan de laadpaal staat, gaat het niet te koste van je actieradius. Volledig opladen kost je ongeveer zes uur en is aan elke willekeurige laadpaal de doen. Snelladen is niet mogelijk.

116 pk
295 Nm
120 km/h
0,0 s
0,0 (0) l/100km
0 g/km
A
12%
€ 46.720
€ 76.432
€ 764 / maand
€ 0 / kwartaal
  • Ford e-Transit 68 kWh L3H2 Trend

  • 2018 - Mercedes-Benz Vito 114 CDI 7G-Tronic Dubbelcabine Lang