Toyota RAV4 2.5 Hybrid Bi-Tone 2WD

- 30 mei 2019

Transformatie

Wereldwijd is de Toyota RAV4 de best verkopende SUV. Een belangrijke reden om heel goed na te denken hoe Toyota invulling wil geven aan een nieuwe generatie van het model. Daarbij houden we in ons achterhoofd dat Akio Toyoda, de grote baas van Toyota, de uitspraak deed dat er geen saaie auto's meer ontworpen gaan worden. Dit wordt serieus opgepakt, zo zien we; modellen als de CH-R en nieuwe Corolla zijn allerminst saaie auto's. De nieuwe RAV4 moet aan een groot aantal criteria voldoen om de huidige en bestaande klanten te overtuigen. En Toyota zou Toyota niet zijn als er geen hybride aandrijfsysteem te vinden is op de auto. De verwachtingen zijn hooggespannen; we maken kennis met de nieuwe RAV4.

218 pk
221 Nm
180 km/h
8,4 s
5,5 (4.7) l/100km
105 g/km
A
22%
€ 34.995
€ 47.795
€ 876 / maand
€ 244 - € 278 / kwartaal
  • Nissan Qashqai 1.3 DiG-T 140 Tekna+

  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 DI-T Instyle

  • Jeep Compass 1.4 MultiAir Limited

  • Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line

  • MINI Countryman Cooper Serious Business

  • Mazda CX-5 SkyActiv-G 165 Skylease GT

  • Peugeot 5008 1.2 PureTech S&S EAT6 Allure

  • Peugeot 3008 1.6 e-THP EAT6 GT-Line

  • Volkswagen Tiguan 1.4 TSI Connected Series

  • Kia Sportage 1.6 T-GDi DCT7 4WD GT-PlusLine

  • 2016 - Toyota RAV4 2.5 Hybrid Executive

  • 2013 - Toyota RAV4 2.0 D-4D-F 2WD Dynamic

  • 2010 - Toyota RAV4 2.2 D-4D D-CAT Executive Business

  • 2006 - Toyota RAV4 2.0 VVT-i Linea Sol