Suzuki Vitara 1.4 Booster Jet All Grip S

- 2 augustus 2016

Liefhebbers zien het wel

Voor de echte kenner is het verschil tussen een basis-Vitara en de snelste en meest luxe variant zichtbaar, maar de leek zal het over het hoofd zien. Na enkel een rood accent in de koplampunits en een verchroomde grille met vijf sleuven houden de verschillen wel op. Uiteraard is de auto als topmodel uitgerust met fraai 17 inch lichtmetaal, maar ook zwakker gemotoriseerde versies zijn hiermee uit te voeren. Ook in het interieur is het zoeken naar verschillen. Net als in de koplampen vind je hier rode details. In dit geval op de luchtroosters, de klokken en op de stiksels van de hoogwaardiger bekleding in de vorm van leer in combinatie met suede - vreemd genoeg zijn deze kleurige details niet te combineren met een glazen schuif- kanteldak . Verder is het krek eender aan de vorig jaar gereden Vitara; het interieur biedt een hoop ruimte en reiscomfort. Hoewel de afwerking prima in orde is, zijn de gebruikte plastics niet van een hoge kwaliteit. Overal vind je harde kunststoffen die - in het geval van hetgeen bovenop het dashboard - soms zelfs glimmen.

140 pk
220 Nm
200 km/h
10,2 s
7,4 (5.5) l/100km
128 g/km
D
22%
€ 19.999
€ 33.199
€ 609 / maand
€ 137 - € 156 / kwartaal
  • Opel Mokka X 1.4 Turbo Innovation

  • Citroën C3 Aircross Puretech 110 EAT6 Shine

  • Jeep Renegade 1.0 GSE T3 Limited

  • Seat Arona 1.5 TSI FR Business Intense

  • Honda HR-V 1.5 Executive

  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI Premium

  • Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 GT-Line

  • Opel Crossland X 1.2 Turbo Innovation

  • Ford EcoSport 1.0 EcoBoost ST-Line

  • Mazda CX-3 SKYACTIV-G 120 GT-M

  • 2015 - Suzuki Vitara 1.6 High Executive