Audi TTS Roadster“Opmaat”Energielabel F | 22% bijtelling
Een jaar geleden trok Audi het doek van de derde generatie TT en vrijwel meteen daarna ging ook het dak eraf. Een opvolger van de TT RS laat echter nog even op zich wachten. Tot die tijd neemt de TTS de honneurs waar als voorlopige top-TT.
Audi TT S Roadster“Bijna topmodel”Energielabel G | 22% bijtelling
Bij BMW en Mercedes is het eenvoudig: een 'M' respectievelijk 'AMG' is de sterkste en snelste uitvoering van het betreffende model. Bij de modellen van Audi ligt dat iets gecompliceerder.
Audi TT RS Coupé“Overtreffende trap”Energielabel G | 22% bijtelling
De Audi TT is altijd al een sportieve auto met pittige motoren geweest. Er was echter nooit een uitvoering met echte sportwagenprestaties. Toegegeven, de 3.2 V6 heeft genoeg power, maar die zware zescilinder in het vooronder maakt hem minder geschikt voor het betere bochtenwerk.
Audi TT RoadsterEnergielabel G | 22% bijtelling
Vorig jaar is de Audi TT Coupé opgevolgd door een totaal nieuwe TT die aan het succesvolle concept niet zoveel veranderde, maar wel door strakkere lijnen en nieuwe motoren weer helemaal bij de tijd was.
Audi TTEnergielabel G | 22% bijtelling
In 1995 stond in Frankfurt een conceptcar van Audi die behoorlijk afweek van de destijds in productie zijnde modellen van Audi. Het was de TT, en deze werd zeer positief ontvangen. Zo positief zelfs dat de concept in 1998 haast ongewijzigd in productie is gegaan.
Audi TTEnergielabel G | 22% bijtelling
Het vorige model TT was hip en modieus. Daardoor had je het bijkomende probleem dat je niet zomaar even snel kon instappen. Je was bijna verplicht om je, elke keer dat je met de coupe ging rijden, om te kleden in je mooiste pak.