Audi Q7“Bijtellingskanon”Energielabel A | 22% bijtelling
Tot 1 januari 2017 is er voor zeer zuinige auto's een bijtelling van slechts 15%, ongeacht het formaat van de auto. Van dit voordeel geniet op dit moment onder andere de Audi Q7. Hoewel de auto an sich niet de goedkoopste in zijn soort is, is hij voor de zakelijke rijder hierdoor zeer interessant.
Audi Q7“Oervader in het nieuw”Energielabel A | 22% bijtelling
Weinig modellen hebben een levenscyclus van bijna tien jaar. Audi durfde het aan bij de Q7. Als grondlegger van het Q-gamma kwam hij in 2006 op de markt en moet hij - na een facelift in 2009 - het veld ruimen voor de tweede generatie.
Audi Q7“Brave Hendrik”Energielabel F | 22% bijtelling
In het nieuwe millennium is autorijden minder leuk geworden. Ga maar na: auto's worden steeds kleiner, motoren worden gedownsized en elektrische aandrijving is niet meer exclusief voor je verstelbare comfortstoel bestemd.
Audi Q7“Waanzinnig”Energielabel G | 22% bijtelling
In 2003 presenteerde Audi op de autoshow van Detroit de Pikes Peak. Een concept voor de eerste SUV van Audi. Drie jaar later kwam hij als productieauto op de markt onder de naam Q7. Begin dit jaar presenteerde Audi de Q7 met een 4.2 liter metende zelfontbrander.
Audi Q7Energielabel G | 22% bijtelling
Het heeft vrij lang geduurd. Op 2 augustus 2005 deed ik de rijtest met de Land Rover Discovery 3 die de consument ruim € 83.000,- mocht kosten. En meerdere keren lukte het steeds net niet om dit bedrag te overtreffen.