• Audi Q5“Succesverhaal vervolgd”Energielabel C | 22% bijtelling
    Nadat Audi met de Q7 voor het eerst een echte SUV introduceerde, bleek dat een schot in de roos. Het succes betekende ook dat Audi verder ging kijken naar andere segmenten en dat resulteerde in 2008 in de Q5. Na bijna tien jaar in productie te zijn geweest, is het nu toch echt tijd voor een opvolger.
  • Seat Ibiza“Perfecte reis”Energielabel B | 22% bijtelling
    Al voor de overname door Volkswagen was Seat succesvol met de Ibiza. Mede door een samenwerking met Porsche had het merk een sterke troef in handen met deze compacte auto.
  • MINI Countryman“MINImale merkwaarden”Energielabel C | 22% bijtelling
    Het merk MINI heeft na de revival in een korte tijd een grote schare fans opgebouwd. Na de introductie van de New MINI was het model lange tijd niet aan te slepen. Gezien de lange wachttijd bracht een tweedehands model vaak nog meer op dan een gloednieuwe MINI.
  • Mazda MX-5 “Transformer”Energielabel G | 22% bijtelling
    Hoe kun je het beste van twee werelden met elkaar verbinden? Dat is de vraag waar de Japanse ontwerpers tijdens de ontwikkeling van deze auto steeds opnieuw mee bezig zijn geweest: De Mazda MX-5 RF moet dé uitkomst zijn voor diegene die wil genieten van een elegant fastbackdesign.....
  • Land Rover Discovery“Op eenzame hoogte”Energielabel D | 22% bijtelling
    Het lijkt alsof Land Rover de afgelopen tijd haar echte merkwaarden uit het oog is verloren. De nadruk van de nieuwe modellen lag voornamelijk op luxe en comfort, waarbij de terreinwaardigheid op een zijspoor is beland. Gelukkig was er de Defender die de eer hoog kon houden.
  • Opel Ampera-e“De knop om”Energielabel A | 4% bijtelling
    De Opel Ampera ontketende een ware revolutie voor de Nederlandse leaserijder; Geen bijtelling betalen en toch een vlotte en futuristische bolide kunnen bezitten, was niet tegen dovemansoren gezegd.
  • Peugeot 308 SW“Wederom een sterk nummer”Energielabel X | 100% bijtelling
    Peugeot heeft bij de introductie van de 308 in 2013 goed gekeken naar de wensen van de consument. Deze aanpak heeft zijn vruchten afgeworpen, want de auto stond de afgelopen jaren in Nederland hoog in de verkoopstatistieken.
  • Mazda CX-5“Vernieuwde trendsetter”Energielabel D | 22% bijtelling
    Er zijn maar weinig auto's die - de afgelopen 10 jaar - vanaf de onthulling veel indruk hebben gemaakt en deze positiviteit vast hebben gehouden. De Mazda CX-5 staat in deze lijst met stip op nummer één. Vanaf de allereerste kennismaking waren we zeer positief over de middelgrote SUV.
  • Honda Civic“Japanse ordeverstoorder”Energielabel B | 22% bijtelling
    Leg voor de grap eens een foto van een Honda Civic uit het begin van dit millennium naast die van het 2017-model en je ziet naast het merklogo geen enkele gelijkenis.